Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 21:58 - Тази нощ
Автор: queenestir Категория: Други   
Прочетен: 11780 Коментари: 36 Гласове:
1

Последна промяна: 13.04.2010 09:21


 Наближаваше полунощ. Градът, покрит с нежен воал от мека тъмнина,  притихнал, спеше.
Тя леко се привдигна от мястото, където се беше настанила удобно и  обходи с поглед стаята. Сърцето й се изпълни с радост и благодарност. Всичко си беше на мястото, там, където го беше поставила, любимо и познато....
Не и се спеше...
Съзнанието й неясно обхождаше незнайни кътчета, връщаше се и мигновено, като лятна вихрушка пак отлиташе нанякъде...
Отвори вратата на балкона и излезе. Нощният хлад обгърна цялото й тяло, като копринен сатен обгърна сетивата й и тя потръпна.  Всяка частица от тялото й попиваше красотата на нощната омая...
Вдигна поглед към небето и нежно се усмихна. От красивото, нощно небе, премигвайки закачливо и се усмихваха безброй звезди. Посипваха я със звезден прах и нежно я приканваха да се отправи на звездно пътешествие.
Тя се замисли...Поканата и хареса. Щеше да бъде вълшебно изживяване, от онези красиви  мигове, които не се улавят често и не се забравят никога!

Беше прекрасно! Чувстваше се лека като перце, носена на крилете на любовта! Разбра, пътешествието бе започнало. Пътуваше през време-пространството и си мислеше, каква неподозирана сила се крие в мисълта - може да те накара да полетиш...да посетиш чудно, приказни места, да се чувстваш прекрасно....беше невероятно...
И точно в този миг, Някой прекъсна потока на мислите й. Пренасочи ги в друга посока - звездното пътешествие свърши преди още да е истински започнало...
Стресна се. За тези няколко секунди мисълта я беше пренесла далеч от тук, в един друг свят - по-чист, по-красив, без злоба, завист, огорчения...Времето се беше изнизало като фин пясък между пръстите й без тя да разбере.
Минаваше полунощ.
Огледа се. И едва сега видя, че в този среднощен час, когато почти всички блажено пътешестваха из страната на Морфей....някой не спеше...
Една мисъл блесна като светкавица и проряза съзнанието й. Мисъл, която досега и се изплъзваше, едва сега успя да я улови, и задържи.
Тази нощ има хора, мислеше си тя, които не могат да се насладят на красотата и очарованието й...някой плаче...някой е отчаян...някой се измъчва...има хора, които тази нощ...страдат...
Тя не можеше, а и не искаше да си представи всички страдания, но знаеше - някой не ще посрещне  изгряващото утро, а друг щеше да  плаче неутешимо от раздялата....
Как до сега не се беше сетила за тези хора?!...Колко егоистично!...
Изпълнена ту с радост, ту със свойте проблеми, беше затворила очите и сърцето си. Не виждаше чуждата болка и страдание...
Сърцето й се сви в болезнен спазъм...Тя се задъха...
Тази нощ се случваха толкова много неща, а тя дори не подозираше за тях, защото в момента други бяха главни действащи лица. Натъжи се. Добре съзнаваше - животът следва своя естествен ход, неподвластен на никого и нищо.
- Какво да сторя, Господи? - безмълвният й вик отекна в нощта и достигна онези невидими светове, откъдето ангелите й изпращаха всяка нощ своя нежен благослов!
 След миг вече знаеше...можеше да помогне...малко, но можеше...
 Вдигна поглед към небето, притвори нежно клепачи и отправи безмълвна, гореща молитва от дълбините на сърцето си...с любов!

Пепа Пенева - slavei


Тагове:   нощ,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. zvezdichka - Много силен
03.05.2007 22:09
разказ! От този поглед може да и боли, но той може и да се бори по начина, който вижда в сърцето си...
цитирай
2. queenestir - Благодаря, Звездичка!
04.05.2007 12:33
Вярно е - всеки сам открива за себе си, вътре в сърцето си, силата с която да се бори с трудните мигове в живата си! Но си мисля, че не е лошо да има и подкрепата на свойте близки - да го утешават и да му вдъхват нови сили за борба!
Благодаря за коментара, Звездичка!:)
Винаги ми е приятно в твоята компания!:)
цитирай
3. silviana - Това ме впечатли... може би се оказа твърде близо до сърцето ми, за да го подмина ей така
04.05.2007 23:20
Но е факт, че за две секунди прочетох първите два реда и погледа ми продължи някак си напълно естествено надолу към другите. А това не се случва с много разкази, които съм чела - да ме грабнат със самото начало и да ме поддържат през цялото време. Поздрав за разказа, наистина е много добър :))
цитирай
4. анонимен - Развълнува ме!
05.05.2007 11:55
Благодаря за подарените емоции!
Усмивка!
цитирай
5. queenestir - Силви!
05.05.2007 13:36
Тази похвала, дошла от теб, е истински комплимент за мен! Зарадва ме! Благодаря ти!:)
Слънчев и усмихнат ден ти желая!:))
цитирай
6. queenestir - Ани!
05.05.2007 13:42
Толкова много ми казваш с твоят коментар!
Това, че съм докоснала душата ти и съм те развълнувала - ме прави щастлива!
Благодаря ти за това!
Най-топлата и сърдечна прегръдка за теб!:)
цитирай
7. blagorodnik - Нежен разказ
05.05.2007 16:32
от кралицата на двореца на чудесата. Благодаря!
цитирай
8. queenestir - И аз благодаря, Благородник!
05.05.2007 17:20
За топлите думи!
И за това, че си тук! :)
цитирай
9. flavie - :)
05.05.2007 17:38
Ау много хубаво си го изказала .. толкова ме развънува.Страшно въздействащо е !
Усмивки :)
цитирай
10. merita - Имало е моменти в които съм била б...
05.05.2007 23:39
Имало е моменти в които съм била буквално в ролята на твоята героиня!Стояла съм на балкона и гледайки в нощното небе съм си давала сметка , че се случват различни неща в този момент- добри за едни и не толкова добри за други.Да единственото , което можех да направя в този моменто е да се помола!Моля се и сега :Боже нека всички , които имат нужда от твоята действена сила-Св.Дух я получат за да запазят душевния мир , и да издържат на предизвикателствата , които ги очакват в света!
цитирай
11. zvezdichka - А твоят коментар
06.05.2007 00:12
ме замисли кои в действителност са моите близки, тези, които най-добре биха погледнали на/в мен и биха били близо до сърцето ми, чувствителността ми дори...
цитирай
12. queenestir - Благодаря, flavie!
06.05.2007 19:08
Толкова искрено възклицание и толкова ме зарадва!:)
Благодаря ти!
Усмивки и прегръдка за теб!:)
цитирай
13. queenestir - Да, Мери!
06.05.2007 19:15
Със сигурност знам, че има и други хора като теб и моята героиня, които се замислят за всички тези сериозни неща. Разказът е по действителен случай!
Молитвата ти е прекрасна и е от сърце - освен АМИН, друго не мога да кажа!
Поздрав и усмивка!:)
цитирай
14. queenestir - Звездичка!
06.05.2007 19:22
Ти си дала отговора и на мен в твоят коментар на въпроса - кои са нашите близки..........а и убедена съм, че много добре знаеш притчата за добрият самарянин.......:))
Аз от там си извадих отговор на този въпрос.....
Усмихвам ти се с най-топлата си и сърдечна прегръдка!:)))
цитирай
15. анонимен - usmivka
07.05.2007 14:05
Mnogo trogatelen razkaz Blagodarq ti mnogo silno me razchuvstva
Pozdrav i usmivka:)))))
цитирай
16. queenestir - Благодаря, миличка!
07.05.2007 14:10
Твойте прекрасни думи докоснаха и окрилиха душата ми!
Прегръщам те и те целувам, Вене!:)))
цитирай
17. ninaantonova - Много ме впечатли,
12.05.2007 08:47
прекрасен и вълнуващ, изпълнен с много дълбочина разказ. Благодаря!
цитирай
18. анонимен - Много добре разказваш, увличаш!
17.05.2007 17:49
Благодаря!
Нещо в душата ми трепна...
Поздравления!
цитирай
19. lycki - -R-
20.05.2007 08:05
Разказваш увлекателно и в дълбочина,но от този разказ не става ясно дали героинята е в ситуация на астрално пътуване или във връзка с други светове, което пък от своя страна не е толкова важно след като разказа има този прекрасен финал.
Поздрав!
цитирай
20. mmmmmmmmm - Много интересно ...
12.06.2007 15:19
замисляла съм се върху тези неща.
Нима и ти си преживяла това?!:)))
Еднаквост.
Поздравления,много ми хареса!:)))
цитирай
21. zari - Бог знае нашите нужди! Затова по-добре е да отправяме към Него ходатайствени молитви
12.06.2007 16:47
за други, които се нуждаят от Него, Неговата любов, мъдрост и подкрепа!Тогава Бог отвръща бързо!
цитирай
22. dana55 - Привет!
12.06.2007 21:42
Когато в радостта си помислиш за безрадостните,когато се помолиш за тях,неминуема е следващата стъпка-да направиш нещо добро.
Размисли ме...
цитирай
23. doka - Чудесна история,Естир!!! :)
13.06.2007 13:02
Аз мисля,че "Бог излива Своята любобов в нас" и по този начин ни отваря за нуждите на другите!Нека бъдем чувствителни към Святия Дух,за да може Бог да се прослави чрез нас в живота на хората! Поздрав!!! :)
цитирай
24. queenestir - Здравче!
13.06.2007 14:38
Благодаря за добрите думи, мила и за красивото пожелание!:)
Животът наистина е песен - мелодична, звучна и завладяваща.....и е единствен, дано да го изживеем по най-достойният и красив начин.....
Поздрав и усмивки за теб!:))
цитирай
25. queenestir - Благодаря за високата оценка, Нина!
13.06.2007 14:43
Вливаш радост и топлина в сърцето ми и ми даваш сили, за да продължа напред....
Благодаря ти! Оценявам това!
Усмихнати и щастливи дни ти желая!:)
цитирай
26. queenestir - Ани!
13.06.2007 14:46
Нещо и в моята душа трепна, прочитайки твоят коментар, зареди ме с вяра и оптимизъм!:)
Благодаря ти!
Светъл и лъчист да е денят ти!:))
цитирай
27. queenestir - Лъки!
13.06.2007 14:53
факт е, наистина, че не става много ясно на читателя, дали моята героиня е в състояние на " астрално пътуване ", защото не съм акцентирала върху този момент и не това е посланието на разказа!

Лъки, благодаря за високата оценка!
Ценя мнението ти!
Щастие и любов ти желая!:)
цитирай
28. queenestir - Да, Мариянче!
13.06.2007 14:59
Преживяла съм го това състояние!
И се замислям всеки ден над този факт!
Радвам се, че имаме такива " еднаквости " - това показва, че имаме и сърца, нали?
И знаеш ли много ми хареса тази думичка, която си използвала за единомислие - " еднаквост"....:)
Поздрав и усмивки и за теб!:)
цитирай
29. queenestir - Да, Зари!
13.06.2007 15:06
Още преди да сме изрекли думичките, молитвите си, Той вече ги знае и слава Богу, че е така!
Защото имаме един любящ Баща, Който е готов винаги да ни помогне, стига ние да се смирим и да Го помолим!
Осъзнавам ясно тази Истина и затова молитвите ми са насочени, и погледът фокусиран в правилната посока, а именно - Исус Христос!
Благословения за вас, Зари!:)
цитирай
30. queenestir - Дана!
13.06.2007 15:10
Хубаво е, когато прочитайки някой пост се размислим......случвало ми се е много пъти и на мен!
Радвам се, че съм успяла да докосна душата ти!
Дано да имаме сили поне мъничко, но да можем да помогнем!

Слънчев ден ти желая!:)
цитирай
31. queenestir - Дока!
13.06.2007 15:13
На твоя прекрасен коментар, казвам само - АМИН!
Поздравявам те и аз!:)
цитирай
32. diamant1965 - Поздравления за красивия разказ!
15.06.2007 00:13
Освен красив е и поучителен- дори и в радостта си да не забравяме за чуждото нещастие и да сме готови да се притечем на помощ!
цитирай
33. queenestir - Благодаря, Диамант!
16.06.2007 08:52
Да - това е посланието на разказа!
Радвам се, че ти е харесал!

Усмихнат да е денят ти!:)))
цитирай
34. kassandra - Красиво, нежно увлекателно!! ...
17.06.2007 15:40
Красиво,нежно увлекателно!!
Поздравления!!
:))
цитирай
35. queenestir - Благодаря за красивите думи, Касандра!
17.06.2007 20:06
Зарадва ме!:)*
Пожелавам ти радостта, която ми донесе чрез думите си, да се върне при теб умножена!
Усмивки!:)*
цитирай
36. danistar - :)
12.07.2007 09:25
много ми хареса... имах нужда от тази малка нежност в тези ранни мигове .
Благодаря :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queenestir
Категория: Други
Прочетен: 173956
Постинги: 12
Коментари: 276
Гласове: 1890
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930