Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2007 08:58 - Вълшебно утро
Автор: queenestir Категория: Други   
Прочетен: 8623 Коментари: 22 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage
Тази сутрин, както обикновено излязох на терасата! Въздъхнах дълбоко, поемайки жадно и с огромно удоволствие първата глътка свеж утринен въздух!

Лек  полъх на вятъра помилва лицето ми, но не се задоволи с тази невинна и приятна игра и затанцува в косите ми! Разпиля ги...! А те са дълги...! Завихри ги и те застанаха точно, накъдето си искат! Опитах се и пооправих малко непослушните кичури, които  бяха  забулили лицето ми и не ми даваха възможност да се насладя на красивото, но все още сънливо утро и на плахо прокрадващите се слънчеви лъчи! И тогава  той, вятърът отново разпиля непокорните, подвластни само на него, коси!

Е, нямаше да се разберем! Стана ми пределно ясно! И разреших проблема! Взех една шнола, прикрепих косите си  с нея и ги укротих! Но, вятърът... не успях! Немирник беше този вятър и много нежно и ласкаво " флиртуваше " с мен! След като не можеше повече да танцува валс в косите ми и нямаше власт над тях, той обгърна цялото ми тяло! Отначало сутрешният хлад ми подейства много добре и освежаващо, но в следващият миг почувствах как през мен премина хладен трепет, като  развълнувани от нежен морски бриз вълни! Все пак времето си е студено още!


Това непослушание на вятъра - немирник и закачливата му игра ме накараха да се усмихна. В първият миг едва си  разтеглих устните  в плаха усмивка, в следващият се усмихнах по-смело и уверено, докато накрая зъбите ми заблестяха в открита и непристорена усмивка!

Беше прекрасно изживяване тази сутрин! Невероятно красиво и вълшебно! Макар, че не вярвам във вълшебства, а в чудеса, наистина утрото ми се стори вълшебно!

Почувствах се толкова лека, ефирна, все едно имах крила и беше достатъчно да ги разтворя и да полетя! Такова блаженство и мир почувствах! Такава вътрешна, дълбока радост изпитах! Душата ми се радваше без видима причина! Всъщност, причина имаше! Радост, че ми бе подарен този красив миг и още по- важно, че сетивата ми бяха отворени и успях да го уловя и да го изживея!

Денят ми започна с чудесно настроение, с оптимизъм и увереност, ( май ендорфините си казаха своето ) че и този ден ще бъде изживян с вяра и любов в сърцето! Не, че другите дни са лоши, не - съвсем нормални дни - редуват се, както прекрасни и щастливи мигове, така и препятствия за преодоляване!

Но днес, това утро беше наистина различно - красиво и вълшебно!


Дано да имаме много красиви и щастливи мигове в живота си и да
успяваме да ги уловим, задържим и изживеем!
image



Тагове:   Утро,


Гласувай:
0



1. bamby13 - Дано gueeenestir!
21.03.2007 09:17
Честита Пролет!!!
цитирай
2. tera - Ха така!
21.03.2007 10:10
It's also my cup of tea - демек надушвам, че сме от една порода!

Весел и приятен ден ти желая!
Поздрави :)
цитирай
3. roksolana - :)))
21.03.2007 11:25
"Душите се надушват с жаден нос" :)
цитирай
4. comfy - Ти ще ги имаш,
21.03.2007 11:57
защото имаш рядката способност да ги улавяш! ;)*
цитирай
5. zvezdichka - :)))
21.03.2007 12:03
Интересно, но като те чета все едно се оглеждам в това, което си написала :). Може би защото и аз съм имала подобни преживявания... Много са ми близки :).
Усмихнат ден, пълен с пролетни ухания ти желая :))).
цитирай
6. wildroses - Дано :)
21.03.2007 12:13
Желая ти вълшебен ден, изпълнен с много пролет...и полет на духа :)))
цитирай
7. queenestir - Благодаря, bamby13!
21.03.2007 13:58
Хубав ден и на теб!:)
цитирай
8. queenestir - И аз усещам нещо такова......
21.03.2007 14:03
Харесва ми чувството ти за хумор.....:)
Приятен и усмихнат ден и на теб!:)
цитирай
9. queenestir - roksolana!
21.03.2007 14:05
Ставаме с един повече.....колкото повече, толкова по-добре....:))
цитирай
10. queenestir - Благодаря, comfy!
21.03.2007 14:08
Това е много радващо, което току-що сподели с мен!
Дано да си прав.....:))
цитирай
11. queenestir - Колкото и да сме уникални и индивидуални....
21.03.2007 14:13
явно все има неща по които да си приличаме.....и това е чудесно......
Усмихнат, пролетен ден ти пожелавам и на теб, zvezdichka!:)))
цитирай
12. queenestir - Благодаря, wildroses
21.03.2007 14:16
И на теб уханен и красив ден ти желая!:)))
цитирай
13. candysays - Радвам се за твоето вълшебно утро!... :)
21.03.2007 15:27
Аз също съм се чувствала така- ефирна и лека, когато вятъра се е заигравал с косите ми... Не знам ли "флирт" ли е, какво е, но е приятно във всеки случай... ;)))

П.С. На мен обаче най-вълшебните мигове (на почти свръхестествено осезание, и безпричинно щастие или емоция, които са изпълвали до краен предел душата ми) са ми се случвали по залез слънце... Макар че обичам и утрините....
:)
цитирай
14. candysays - :)))*
21.03.2007 16:29
И на теб честита, AZ! Благодаря ти за вниманието :) И за пожеланието... :)))
цитирай
15. queenestir - Не винаги е едно и също, candysays!
21.03.2007 17:24
Днес ми въздейства утрото, утре може да е залеза.....или нещо друго...различно е!
Повече се радвам на това, че можем да уловим и да се насладим на тези красиви мигове......:)))
цитирай
16. queenestir - az1961!
21.03.2007 17:27
И ти бъди свежа и щастлива!
Благодаря за посещението!:)))
цитирай
17. fiona - Наистина звучи вълшебно!
21.03.2007 18:27
Твоя разказ носи настроението в себе си.
Пожелавам ти все така да си настроена оптимистично, с любов в сърцето и всеки ден да започваш с усмивка!
цитирай
18. queenestir - Красиви думи!:)
21.03.2007 19:57
При тези добри думи, които получих от теб, няма как да не съм усмихната и радостна! Благодаря ти, fiona!
Нека и всеки твой ден да започва и завършва с усмивка!:))
цитирай
19. mery67 - Днес аз пък се насладих на мириса на ...
22.03.2007 00:14
Днес аз пък се насладих на мириса на дъжда-вълшебно миришеше .Въпреки сивите облаци и буйния вятър усетих величието на природата и на този който я е сътворил за да и се саслаждаваме!Поздрав!
цитирай
20. queenestir - :)))
22.03.2007 07:53
Миговете, които ни носят наслада могат и са различни! Даже в коментара към candysays, точно това написах, че понякога ще се наслаждаваме на утрото, друг път на залеза, друг път, както при теб се е получило на мириса на дъжда! По важно е, че можем да уловим тези мигове и да им се радваме!
mery67, благодаря ти, че сподели за твоя красив миг днес и за преклонението си пред този, който го е създал!
Много такива моменти нека имаш и днес!:))
цитирай
21. zari - Благословена сте!
22.03.2007 16:09
За шедростите на нашия Господ, който иска да радва онези, които търсят Него, както и всички, които са с отворени сърца и очи за творенията Му.
цитирай
22. queenestir - Благодаря Ви, Зари!
22.03.2007 16:28
За прекрасните думи, който ме зарадваха толкова много!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queenestir
Категория: Други
Прочетен: 173806
Постинги: 12
Коментари: 276
Гласове: 1890
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031